wtorek, 12 lipca 2016

BookAThon Polska edycja lato 2016 - podsumowanie

Witajcie!
Tak, jak zapowiedziałam, przygotowałam podsumowanie letniej edycji BookAThonu.
Zamieszczam tu krótki opis tego, co i kiedy czytałam wraz z moimi krótkimi opiniami na temat każdego tytułu.
Myślę, że napiszę pełne recenzje większości przeczytanych w zeszłym tygodniu książek.


Zacznę od krótkiego zestawienia.
Miałam w planach przeczytanie 6 pozycji. (Jeśli nie widzieliście jeszcze mojej listy tbr, to zapraszam tutaj.)
Jednakże przeczytałam ich tylko 5, z czego 4 tytuły były w moich pierwotnych planach.
Już od 1. dnia byłam do tyłu z zadaniami, ale ostatecznie udało mi się wszystkie wypełnić.


Dzień 1 - 4 lipca - Wakacje z duchami
Tego dnia miałam przeczytać "Inwazję na Tearling", ale zdołałam dojść tylko do połowy.

Dzień 2 - 5 lipca - Początek lub zakończenie serii
Miałam przeczytać "Porwaną pieśniarkę", jednakże w tym dniu dokończyłam "Inwazję na Tearling".

Dzień 3 - 6 lipca - Autor o Twoich inicjałach
Miałam przeczytać "Surogata", jednak zamiast niego przeczytałam "Porwaną pieśniarkę".


Dzień 4 - 7 lipca - Lato z kryminałem
Tego dnia miałam przeczytać "Niewinnego", ale byłam w stanie, jedynie, nadrobić "Surogata", ponieważ złapała mnie jedna z moich migren.

Dzień 5 - 8 lipca - Książka z Twoim zawodem
Tutaj miałam przeczytać "Cichym ścigałam go lotem", jednakże skończyło się na tym, że nie przeczytałam nic.


Dzień 6 - 9 lipca - Wakacyjny romans
Tego dnia miałam przeczytać "Porę na życie", ale nie mogłam się w nią wciągnąć, więc w zamian wysłuchałam audiobooka "Cichym ścigałam go lotem", który jest jednocześnie kryminałem (wypełnił zadanie na dzień 4.), a jako romans zaliczyłam "Porwaną pieśniarkę".

Dzień 7 - 10 lipca - Przeczytać w sumie 1500 stron
Tego dnia chciałam przeczytać "Niewinnego", ale nie byłam w nastroju na kolejny kryminał, więc przeczytałam "Jedynego i Niepowtarzalnego Ivana", jednocześnie wypełniając ostatnie zadanie.

Książki, które przeczytałam:

  1. "Inwazja na Tearling" - bardzo dobra kontynuacja. Fascynująca i wciągająca bez reszty historia ze złożoną fabułą oraz wieloma tajemnicami. Moja ocena 10/10.
  2. "Porwana pieśniarka" - ciekawy świat, wartka akcja i interesujący bohaterowie, czegóż chcieć więcej? Moja ocena 10/10.
  3. "Surogat" - dziwna książka, o której nie wiem, co mam myśleć. Nie dodałam jej jeszcze nawet oceny.
  4. "Cichym ścigałam go lotem" - sam w sobie - całkiem dobry i krótki kryminał, ale patrząc szerzej - dość słaba imitacja Sherlocka Holmesa. Moja ocena 6/10.
  5. "Jedyny i Niepowtarzalny Ivan" - cudowna książka dla dzieci, którą pokochają także dorośli. Moja ocena 8/10.
Tak prezentują się moje BookAThonowe wyniki.
A Wy, braliście udział w BookAThonie?
Co ciekawego w tym czasie przeczytaliście?
Koniecznie napiszcie :)

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz